19 Ocak 2013 Cumartesi

China Glaze- Marry A Millionaire

İlk China Glaze ojelerimden göstermek istediğim ikincisi Marry A Millionaire. 

Acaba bu oje bir milyonerle evlenmemi sağlar mı ki? :)


Mor, sarı, gümüş minik yuvarlak simlerden ve yeşil,gri duochrome renk değiştiren ince, çubuk simlerden oluşuyor. İnanılmaz parlak ve göz alıcı bir oje

Siyah üzerine iki kat sürdüm. Ancak tek kat bile yeterliydi bence. Yüzük parmağıma ise siyah taban olmadan üç kat sürdüm. Farkı görebilirsiniz. Şahsen siyah üzerinde daha çok hoşuma gitti.

Tüm simli ojeler gibi çok hızlı kuruyor.

Daha önceden de dediğim gibi bu ojeyi DBMS Kozmetik Facebook sayfasındaki outlet satışından tanesi 12 Liraya aldım. 

Ben artık nedense düz renkleri sıkıcı bulmaya başladım. İllaki bir sim, bir renk değişimi bir şey istiyorum. Bu yüzden artık her defasında birden fazla oje kullanıyorum.






Today I would like to show you the second of my very first China Glaze nail polishes.  It is called Marry A Millionaire. Incredibly shine and flashy!

I wonder if this nail polish could help me to marry a millionaire? I WISH! :)

So, This one is full of yellow,purple, silver round glitters and gold,green, silver bar glitters with clear base. So I used it on black color base with two coats. I think one coat is enough too. But I also applied three coats on my ring finger without any base . So you can see the difference.  In my oppinion I prefer the black base.

It dries super fast like any glittery nail polish.

I bought this beauty from outlet sale on DBMS Cosmetics Facebook page for 12 TL each. 

This nail polish litterlly pops your nails!! I dont know why but plain, one simple color nail polishes dont grasp my attention anymore. I want shimmer, glitter or color changing now. That is why I always use more than one nail polish at a time



1 yorum: