27 Ocak 2013 Pazar

Leopard Nail Art


Ve hafta sonunun son postu Pazartesi'ne hazırlık olarak leopar desenli nail art.

Yine kullanmadığım bir ojem. Dışarıda kar yağıyor ama bu sefer koyu renklerdense daha canlı, ferah bir şeyler süreyim istedim.

Bu arada bu ojeye BA-YIL-DIM. Koyu, yoğun bir sarı ve iki katta opaklaşıyor.
Ancak hiç dayanıklı değiller. Ne yazık ki topcoat sürsem bile ertesi gün hemen soyulmaya başlıyor.
Essence ojeleri renkleri ve çeşitliliği açısından çok başarılı ancak dayanıklılık sıfır.
Pro-cons: Vazgeçemiyoruz tabi ki de...



Kullandıklarım 

Essence Little Miss Sunshine
Ess; Burada önceki yazılarımdan görebilirsiniz
Flormar Nail Art Siyah ince fırçalı oje





Ve kendi kendime şekilden şekle girerek çektiğim iki elimin de görüntüsü





4 yorum:

  1. ben çok beğendim. sarı ojem yok ama kırmızı temalı çalışabilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. leopar deseni; kontrast olması açısından en çok açık renkler üzerinde kendi belli eder. O yüzden beyaz, kırık beyaz, açık bebek mavisi, pembe üzerinde harikalar yaratabilirsin.

      Ama benim tavsiyem kırmızıyı tercih etme :)

      Sil
  2. Mimlendin şekeriiiim :)
    http://oceciklerim.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-odulu-mim.html

    YanıtlaSil
  3. waww, desenlere bayıldım.... sizi takibe aldım. ben de beklerimm...

    YanıtlaSil