17 Ocak 2013 Perşembe

My First China Glazes

HEYO! Sonunda ilk China Glaze'lerime kavuştum. Dün ofise geldiğimde bu güzeller beni bekliyordu.

Sol baştan
Twinkle Lights- Lorelei's Tiara- Marry A Millionaire

DBMS Kozmetik Facebook sayfasında yapılan China Glaze outleti sayesinde tanesi 12TL ye bu üçünü kapmış oldum. Sorunsuz ve çok düzenli çalışıyorlar. Çok memnun kaldım. Derya Hanım'a tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

VE ben yeni güzellerimi alır almaz tabi ki hemen bir kombinasyon yaptım

Biliyorsunuz ben hala "UNTRIEDS MONTH" yaptığımdan tabi ki hiç kullanmadığım ojelere gitti elim.


İşte bu iki arkadaşla bugünkü manikürümü yaptım.
ESS: Altın ışıltıları olan saf bir kahverengi. Fransa ganimetlerinden, 2€'ya aldım. Bu markanın hiç birinde numara yazmıyor.Çıldırıciyim!
ve China Glaze Twinkle Lights.Sarı, gri, yeşil, kırmızı simlerden oluşan renksiz bir oje.








Uzun zamandır yazmıyordum. Oh rahatladım :)

Sizce nasıl olmuş?



5 yorum:

  1. Güle güle kullan ojelerini ^^
    Manikürün de çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. China Glaze polishes are amazing! I LOVE how long lasting they are :) fun size beauty

    YanıtlaSil
  3. manikür süper:) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Ben de sabırsızlıkla China Glaze alacağım günü bekliyorum ;) geç olmuş ama yeniyim ne yapalım ;) hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim giderek artmaya başladı bile :)
      kafaya koydun mu indirimleri kovalayarak alırsın sen de :)

      Sil