6 Ocak 2013 Pazar

Purple Gradient Nails- Untrieds Month

Dün Bakırköy'deki T-Shop'ta Golden Rose Jolly Jewels ojelerine şans eseri rastladım ve 5 tanesini hemen kaptım. Ne yazık ki en çok istediklerim kalmamış. İnternet dışında her yerde satılmadığı için ben de hepsini kaptım.
AMA içimde büyük bir suçlulukla eve döndüm. Daha elimde bir sürü bir kere bile kullanmadığım ojelerim var. O yüzden bunlar bitene kadar yeni oje almamaya karar verdim. 
Yani ben de "UNTRIEDS MONTHS"a katılıyorum. Beni takip eden ve böyle bir şey yapmaya ihtiyacı olan tüm arkadaşlarımı da davet ediyorum. Yalnız bırakmayın beni :)

Bugün de pazar ve evde boş bir gün geçirdiğim için manikürüme bol bol zaman harcayayım dedim. 
Gradient olarak bilinen bu renk geçişli manikürü tamamlaması sanırım bir kaç saatimi buldu. Kendimi kaybederek zaman algımı yitirmişim :)
Youtube'da nasıl yapılacağına dair bir çok video bulabilirsiniz. Teknik basit ve bu yüzden yapmayı çok seviyorum.

ve tabi ki henüz denemediğim ojeleri kullandım.

*** I shopped a lot recently and I have got sooo many nail polishes that I never tried even for once! Yesterday I added 5 more with Golden Rose Jolly Jewel collection... I feel terribly guilty. Therefore I decided to join " UNTRIEDS MONTH" . Also I invite all my friends who need an intervention like this to save our budget... PLEASE DONT LEAVE ME ALONE!!!

SO today is sunday and I have nothing to do but hanging around at home. So I wanted to give some time for my manicure. It took me a couple of hours to finish this manicure which known as "Gradient" or "Ombre". I think, meanwhile  I lost my sense of time :)
The technique is simple. Easy to find how to do youtube videos. That is why I love to apply this. 

and of course I used my untried nail polishes!!






ve kullandıklarım da bunlar
**and here is what I used


Genel olarak tarif edersem, bu manikürü küçük bir makyaj süngeri ile tırnağımıza pıt pıt pıt uygulayarak yapıyoruz. 

Topcoat ve Basecoat Rimmel
Golden Rose Care+Strong 109 numara : İnanılmaz güzel bir oje ve çok hızlı kuruyor.
Ess : Fransa'dan aldığım ve bir türlü numarasını bulamadığım simli bir pembe
Pastel 42 numara
Essence 02 Alice Had A Vision-Again-

Bu sayede tek seferde 3 ojeyi denemiş oldum :)
Untrieds Months sayesinde bir süre tasarruf etmiş olacağım. Bunu yapmak isteyen herkesi de buradan mimlemiş olayım 

Sevgiler
E.


4 yorum:

  1. oooooooofff manyaksın iyice, bikaç saat ne demek ya :D hiç üşenmeden 6 oje sürmüşün bi de bana birini sürmek bile ölüm gelirken :D güzel olmuş ama bi gün gel de bize de yap :D

    YanıtlaSil
  2. two things i love! purple and ombre! gorgeous :) xx

    YanıtlaSil
  3. Seni mimledim bende bir mimin varrr :) http://oceciklerim.blogspot.com/2013/01/ilk-mimim.html

    YanıtlaSil
  4. this is so cute! I love purples!

    YanıtlaSil