2 Ocak 2013 Çarşamba

Sinful Colors- 257 Merlot

İşte Fransa ganimetlerinin ilki.Sinful Colors No:25- Merlot ismindeki adıyla müstesna kopkoyu, simli bir kırmızı/bordo. Yılbaşı gecesi için bunu sürmek istedim. Ancak ben oje sürme konusunda ustalaşacağıma git gide daha da berbatlaşıyorum. O yüzden çirkin görüntünun kusuruna bakmayın.

*** Here is the first treasure of France : Sinful Colors No:25- Merlot. It is a shimmery dark red/maroon color. I wanted to have this on my nails for New Years Eve. But I get worse to apply a nailpolish by time instead of getting improved on it...So please forgive me about the messy look...







 








Telefonum ve fotoğraf makinam çok kötü çektiği için normal ışıkta nasıl gözüktüğünü net yakalayamıyorum. Kopkoyu, bordo-kahverengi arasında duran bir renk. Işıkta kırmızı olduğu anlaşılıyor.  Rengin tonuna bayıldım ve gotik bir duruşu var. Işık ve gölgelerle bordo-siyah değişiyormuş gibi geliyor. İçindeki simleri hiç belirgin değil ancak oradalar ve bu onu daha da asil gösteriyor.
2 kat sürdüm. Sürümü kolay ve kuruması normal düzeyde. 

Sizin fikirleriniz neler?

Türkiye'de Sinful Colors'ın özel getirenlerin dışında satışına hiç rastlamadım. Detaylı bilen var mı?  Elimde bir tane rengi daha var ve onu da yakında sizinle paylaşmayı umuyorum.


***My phone's camera and my camera is quiet shit, That is why I can not get the real look. It is very dark and intense maroon. It changes from red to black with the light and shadows. The shimmers inside aren't obvious but they are there. I believe this makes it look more elegant.
I applied 2 coats. Easy to apply and dries fast enough.

How do you guys think?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder