27 Ocak 2013 Pazar

Watsons Ürün Deşifre- Superdrug Restorating Skin Care Oil

Geçenlerde rutin olarak Watsons'a uğradığımda geçerken rafta bir cilt yenileyici yağa rastladım. Merak edip alayım dedim 
Superdrug markalı ithal bir ürün. 
Bildiğim kadarıyla Superdrug İngiltere'de yaygın bir drug store mağazası. Kendi ürünlerini üretiyorlar belli ki. 



Doğal bitkilerden oluşan bir yüz/vücut yağı. Ürün; yara izlerine, doğumdan sonraki çatlaklara,yaşlanan cilde iyi gelmeyi ve cildi nemlendirmeyi amaçlıyor. Kutusunu incelediğimde cildin renk tonunu dengeleyerek bu yara izlerinin, çatlakların, lekelerin görüntüsünü azaltacağını söylüyor. Safi yağ olduğu için de kuru ciltlere iyi geliyor. 

Aynı zamanda masaj yağı, güneş sonrası nemlendirici olarak da kullanılabildiği yazıyor. Günde iki kere ilgili bölgeye sürerek kullanmayı öneriyor. 

Koruyucu içermiyor. İçerisinde 8 doğal aktif yağ var.



Tatlı badem, Kanola ve Soya yağı; cildi nemlendirmeye ve elastikiyetini korumasına yarıyor

Üzüm çekirdeği, Biberiye ve Ay çiçek yağı; anti-oksidan açısından zengin ve cildi sıkılaştırarak renk tonunu dengelemeye yarıyor

Papatya ve Lavanta yağları ; kuru ciltleri rahatlatmayı ve pürüzsüzleştiriyor. 


Fiyatı 15 TL. 75 ml . Yeterince büyük. 

Bir kaç gecedir yatarken yüzüme uyguluyorum. Özellikle yüzdeki renk tonu dengelemesi niyetiyle aldım. Gerçi pek , hatta hiç problemim yok bu konuda ama denemek istedim. 
Benim cildim karma, burun bölgesinde de inanılmaz yağlıdır. Sivilce çıkarır mı acaba diye endişeleniyorum ama şimdilik bir şey olmadı. 

Bu ürünü başka deneyen varsa, deneyimlerini duymayı isterim. 

Kullanmak ve denemek isteyenlere de öneririm. Neticede oldukça doğal ve uygun fiyatlı bir ürün. 


Bu arada , sayfamı yine değiştirdim. Yeni görüntü ve kullanım açısından sizce nasıl olmuş? Artık durmalı mıyım ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder