2 Mart 2013 Cumartesi

Gabrini Neon Ojeler

Ne kadar uzun zamandır yazmıyorum ben ya!
İçim darlandı. Çok boşladım diye sıkılıp durdum. Ama bugün toplu bir yazı hazırlamak için kolları sıvadım. 

Geçenlerde bahsettiğim ve yeni aldığım Gabrini'nin neon ojelerini tanıtmak istiyorum. 
Bugün hava inanılmaz güzeldi. Tırnaklarımdaki neonlar da parıl parıl parladı. 

Pembe, mavi ve yeşil renklerini aldım. 

En sevdiğim pembeden başlayalım. 




Dostum bu neon ojeler çok kötü kokuyor! Sanki araba pasta, cilalama yapan yerler gibi! 
Diğer yandan pasparlak bir pembe. İki kat sürdüm. Kuruması biraz zaman aldı. 
Oje sürünce bütün evi toparlayasım geliyor benim. Yerimde durup, kurumasını bekleyemiyorum ne yazık ki. O yüzden illa ki bir yerleri bozuluyor. İşte bu yüzden beni affedin dostlar :)

Yüzük parmağımda Nail-mail paketimden çıkan Klean Color mor simli ojeyi sürdüm. Göründüğü kadar yoğun değilmiş demek ki. Mor jel bazın içinde mor simler var. Sürmeseymişim iyiymiş aslında. 



İkinci olarak yeşil renkli neonumuzu görelim. 


Yine capcanlı bir yeşil. Tam bir yeşil. Çimen gibi :) 
İki kat sürdüm. Yine kuruması zaman alıyor. Ben yine oraya buraya dokunup bozdum. 
Açıkçası bu renk pek benlik değilmiş sanırım. Ama yazın kesinlikle kullanırım. 



Son olarak mavi rengimiz.

Tam bir mavi! Ancak beklediğimden koyu çıktı. Daha parlak olmasını bekliyordum.
İki kat var. 

Bu ojeler çok yoğun. Ama yine de iki kat sürmek gerekiyor.  Renkler neyse o. Yeşil tam bir yeşil, mavi tam bir mavi. 

Eğer bulabilirseniz kesinlikle edinin. Netice de Türk markalar arasında pek güzel neon yok :)
Gabrini'den de satış ağını daha da genişletmesini diliyorum. Özellikle mat ojeleri gerçekten güzel. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder