21 Nisan 2013 Pazar

Etkinlik: Kryolan Makyaj Deneyimi

Geçenlerde Twitter'da çıtlatmıştım ve bu hafta sonu, dünyaca ünlü profesyonel makyaj malzemeleri markası Kryolan biz blog yazarlarını davet etti. Bütün o ürünleri mıncıklamak ve öğrenmek harikaydı!




Kryolan Türkiye Marka Müdürü ve uzman makyaj sanatçısı Tuğçe Dilaverler bizle doğru ve güzel makyajın sırlarını paylaştı. 
Bu arada o gün ciddi anlamda bir çok sır paylaştı. Sormayın, kimseye söylemem :)



Öncelikle Kryolan bir Alman markası ve tüm ürünleri Almanya'da üretiliyor. 
Yaklaşık 16.000 çeşit ürünü varmış. Makyaj adına aklınıza, hayalinize gelebilecek her şey onlarda var. Bu yüzden dünyadaki her profesyonel makyaj sanatçının çantasına mutlaka Kryolan vardır diyorlar. 


Ama galiba biz bu "Profesyonel" kelimesinden çok mu korkuyoruz nedir. 
"Çok profesyonel ürünler, günlük kullanılmaz" "Suratta kalıp gibi durur şimdi" "Cilde zarar veriyordur" diye düşünülüyor. Ben de ne kadar iyi olduklarını bilsem de sıradan bir kullanıcı olduğumdan Kryolan'a biraz mesafeliydim. 

Ama o gün öğrendim ki, profesyoneller için olduğu kadar; biz, sıradan ve günlük kullanıcılar için de çok pratik ürünleri varmış. 




Ayrıca tüm ürünleri çok sağlık ve dayanıklıymış. Hiç bir üründe paraben yok. Alerji testlerinden geçmiş ve hayvanlar üzerinde de deney yapmıyorlarmış. Galiba en önemlileri de bunlar...

İstanbul ve Türkiye'de Kryolan mağazaları var ve tüm ürünleri deneyerek satın alabilirsiniz.  TIK TIK


Tuğçe Hanımdan öğrendiğim kadarıyla makyajın EEEENN önemli kısmı baz makyaj. Yani yüz makyajıymış. Onun için de yüzü hazırlamak çok önemliymiş. Hiç ten makyajı yapmadığımdan bunları gerçekten bilmiyordum. 
Her cilt tipine, her tür cilt sorununa çare bir ürünleri mutlaka var. Anlattıkça bitmiyor. 


Yağlı cilt diyorsunuz: Hop! Perfect Matte makyaj bazı sayesinde cildiniz makyajı kusmuyor
Kırışık cilt diyorsunuz: Hop! HD Micro Primer ya da Collagen Repair kırışıkları düzleştiren baz
Kuru cilt diyorsunuz: Hop! Ultra Under Base  nem veren ve SPF içeren baz
Cilt kusurlarım, renk değişiklikleri var diyorsunuz: Hop! Derma Color Kamuflaj serisi yardıma koşuyor.


Ayrıca öğrendiğim en önemli şey, renklerle neler yapabileceğiniz. 
Ya! yeşil, leylak ve mavi renkli bazları var. Görünce ağzım açıkta kaldı resmen!



Yeşil rengi sürüp "Melaba Dünyalı, ben Mars'tan geldim" mi diycez diye düşünüyordum. Meğersem ne hileler, ne üç kağıtçılıklar varmış şu makyaj işinde. Aslında televizyonda gördüğümüz ünlülerin neleri neleri varmış da biz görmüyormuşuz :)

Tüm bunların dışında; eğer siz de iyi bir makyaj yaptırmak istiyorsanız "Hangi kuaför iyidir?" diye aramanıza gerek yok. 
Kryolan Shop ve Kryolan Akademi'yi ziyaret ederek özel günleriniz için ya da sadece deneyimlemek için bile makyaj yaptırabilirsiniz. Hiç çekinmeyin! :)

Kryolan'nın sürprizleri devam edecek! 
Takipte kalın :)

http://www.kryolan.com.tr/


***Bu arada Bahar Çekilişim hala devam ediyor. Göz attınız mı?
TIK TIK

3 yorum:

  1. :)) bi ben öğrenemedim şu makyaj işini!!

    diger bloggerlara özenerek yavas yavas makyaj malzemeleri almaya basladım, bazım da yok artık onu da listeme eklerim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bilmiyormuşum meğersem :) gerçekten detayları öğrenmek çok keyifliydi.

      Sil
  2. “Eğitime geldiğiniz için ben çok teşekkür ediyorum. Sizinle zaman geçirmek ve bilgilerimi paylaşmak benim için de büyük bir keyifti. Özellikle Almanya Vouge Dergisi’nde https://www.facebook.com/photo.php?fbid=454286174620289&set=a.178356928879883.37534.178354075546835&type=3&theater , http://pinterest.com/pin/425660602250623089/) yayınlanan bir yazıda Kryolan için söylenen “ Tanrının Boya Kutusu” şeklindeki tanımlama Kryolan’ın renk ve ürün zenginliğini yansıtması açısından çok hoş. Sizin de bunu paylaşmış olmanızdan çok mutlu oldum. Bundan sonra yapılacak eğitimlerde sizlerle yeniden birlikte olmayı diliyorum.

    Sevgilerimle Tuğçe Dilaverler
    İyi Hafta Sonları

    Tuğçe Dilaverler
    Kryolan Ürün Müdürü
    Tel:+90 212 288 15 40
    Fax:+90 212 274 44 35
    www.inanir.com

    YanıtlaSil