16 Kasım 2013 Cumartesi

Cilt Bakımı: Dermalogica Yeni Göz Çevresi Serumu

İtiraf ediyorum ben cilt bakımından anlamam.
Bu yaşıma kadar da hiç cilt bakımı rutinim olmadı. 
Akşam yatarken makyajımı çıkarmaz, sabahlarımı yüzümü sadece Dove sabunla yıkardım. Yıkarken de göz makyajımı  ovuştura ovuştura sabunla temizlerdim. Düşünün yani...!!!

Ama son 1 yıldır, blog sayfalarını takip etmeye başladığımdan beri cilt temizliğime dikkat etme kararı aldım. 


Bu süreçte tanıştığım, Dermalogica'nın yeni Ultrasmoothing Eye Serum, göz çevresi serumuyla ilgili deneyimlerimi yazayım istedim. 

Nemlendiren, yaşlanma karşıtı ve kırışıklıkları azaltmayı vaat eden, aynı zamanda da hassas göz çevresi için uygun bir serum 



Henüz 2 aydır kullanıyorum. Ama ben tüpü yarıladım bile. 

Tahriş etmeyen, kızarıklık yapmayan, göz çevresini rahatlatan doğal bir içeriği var. 

İçindekilere bakınca zaten çoğu ot, çiçek :)
Paraben, koruyucu, renklendirici, parfüm vs yok. 



Şöyle minik bir tüp kendisi. Ucu sivri ve ürünü parmağınıza dökerek uyguluyorsunuz. 

Hafif bitkisel bir kokusu var



Şu kadarcık miktarı iki göz çevresi için de yeterli oluyor. Yani bereketli bir ürün. 

Yapışkan değil. Su gibi çok rahat ve hissedilmeyen bir yapısı var. Yağlı olmaması beni çok sevindirdi. Çünkü göz çevremde çok çabuk yağ bezeciği oluşuyor. Bu anlamda çok memnunum

 Cilt anında serumu emiyor. 
Sabah ve akşam kullanıyorum ve göz çevremdeki kuruluk hissini yok ediyor.

Yoğun nemlendirme vaat ediyor ama sanki yeterli değilmiş gibi. Sanki hafif bir göz çevresi kremi daha istiyor üstüne. 


Kırışıklıklar konusunda ise hiç bir değişim, etki görmedim. 2 ay oldu tabi daha. Ama zaten bence; bu anti-aging bir üründen çok, temel olarak nem sağlama aracı. 

Sitesinde de işte böyle anlatmışlar bu ürünü ----> TIK TIK 

Genel olarak bu minik, sevimli şeyi çok sevdim ve severek kullanıyorum. Ama azıcık pahalı olduğu için bitince ne yapıcam diye kara kara düşünüyorum :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder