11 Şubat 2014 Salı

Serap Tan'ın Dillere Destan Doğum Günü Partisi!

Canım Serap'ım iyi ki doğdu!
30. yaş gününü ve blogunun 4. yılını koocamman bir partiyle kutladı. 
Bu partiyi herkes yazdı, herkes konuştu. Ben de oradaydım ve arkadaşıma buradan da çok teşekkür etmek istiyorum. 

Bu kızın çok seveni var. Öyle de tatlı dilli ki, kimse hayır diyemiyor vallahi. Bloggerları bu zamana kadar destekleyen tüm markalar Serap'ın  da doğum günündeydi.



Serap'ım tam hayalindeki gibi konsept bir parti yaratmış. İstanbul Elite World Hotel'de romantik renklerle vintage bir dekorasyon yaratmış. Koca bir salon kadın doluştuk ve tüm gün eğlendik! :)
Bir ara Orta Doğulu turistler kapıdan şaşkınlıkla bakıp, fotoğraflarımızı çekiyordu vallahi :)



Hadi Kutlayalım ekibi salonu muhteşem dekore etmişti. İnanılmaz emek harcanarak, incecik detaylar dahi düşünülmüştü. 






Tarçın Pasta Evi hem görsel, hem de tat olarak nefis kurabiyelerle donatmıştı masaları.
Miracle Chocolate'ın çikolataları ise muazzamdı!




















Bu arada ben de parti konseptine uygun olarak tırnaklarımı pespembe güller ile süsledim ^.^



Ayrıca o gün Serap'ı ve bizi varlıklarıyla keyiflendiren, enerjilerine hayran olunası iki kadın vardı. 

Ayşenur Yazıcı bize cilt bakımından, kozmetikten, yaşamdan bahsetti. Hande Kazanova ise bu yıl hangi burçları neler bekliyor, kimler retro yapıyor, kimlere "Yürü ya kulum" diyor uzun uzun anlattı.




Daha sonra Shiseido, çok kısa sürede göz altlarına etki eden Express göz bakım maskesini uygulamalı olarak bize tanıttı. Şanslı kız Fulya da bize konu mankeni oldu :)






















Diğer yanda ise Claire's de rengarenk ojeleriyle bizimleydi. 

Ara ara kaliteli markaların değerli temsilcileri ve sahipleri de bize sunumlarla ürünlerinden bahsettiler.
Gün sonunda Serap, hazırladığı bir sürü paket ve bir sürü çekiliş ile elimizi kolumuzu doldurdu. 



O gün birlikte olduğum, tanıdığım, yeni tanıştığım tüm arkadaşlarımla çok keyifli vakit geçirdik. Serap'ımı mutlu, keyifli görmek de ayrıydı. İçinden geçen her şeyi, istediğin gibi gerçekleştirmek nasıl bir tatmindir kızlar. En önemlisi de bu galiba.



Çantalardan çıkan hediyeleri teker teker bahsetmek istiyorum. 

Öncelikle yapılan çekilişle herkese farklı bir büyük hediye çıktı
Ben de Amway'den Artistry Kozmetik seti kazandım! Hepsini ayrı ayrı o kadar sevdim ki. Ayrı bir yazı yazmalıyım sanırım.



Hayatımın ilk fondöteni Watsons'dan geldi :)
Yves Rocher Elixir 7.9

Shiseido göster ama elletme yapmadı bize de bu maskelerden hediye etti :)
Alix Avien'den biir kutu güzellik!



KOOPCHA hepimize özel bir hediye kutusu hazırlamış. İçinde en sevdiğim renkte Zoya marka oje, Janssen Kozmetik'ten yüz serumu, Quqla.com'dan tatlı bir küpe, Mama Mio kremler ve özel bir mektup vardı :)




Mikro-Gen firmasıdan bize AquasRevigen , Acnecinamide  bir dolu hediye geldi
DND Kozmetik'ten Nashi Argan şampuan setini denemek için sabırsızlanıyorum

Rosspharma'dan StriVectin'den serumun yanında, Jane Iredale kapatıcı ve ruj+allık+bronzer kit ilk günden beri kullanıyorum. Çook güzel!
Moshos Garden'dan içten bir notla birlikte %100 organik ve doğal el kremi, kil maskesi ve saf parfüm çıktı ki miiiisss!



Neva Kozmetik'ten yumuşacık saçlarımız için güzel bir kit
Claire's den sevimli ve rengarenk bir paket

Organique vücut peelingi, Fouf vücut çamuruAubrey Organik'ten organik saç spreyi
Türk bir marka olan Cyréne'den serum ve yüz kremi



Kanca Ev'den çekilişle bu hasir dekoratif tabağı kazandım! 
Mumyak.com çok güzel kokan bir mum atmışlar çantalarımıza


Türkiye'ye yeni gelen Koreli Koi Tokyo cilt bakım ürünleri
Zomato.com'dan ağzımız tatlansın diye indirim çeki


Tekrar iyi ki doğdun canım arkadaşım!

3 yorum:

  1. Canım esram benim ne kadar farklı bi dille anlatmissin çok ama çok tatlisin iyi ki varsın. .
    Öpüyorum kusum çok kocaman sevgiler serap.

    YanıtlaSil
  2. Ben seni yerim yerim :)
    Cok ozledim simdiden!
    Seni seviyorum canım kuzum..

    YanıtlaSil
  3. Güzel parti, güzel anlatım,,

    YanıtlaSil