26 Eylül 2014 Cuma

Garnier Saf & Temiz Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli

Ojeler ve nail art dışında pek bir şey paylaşmıyorum. Ama bu sefer bir değişiklik yapmak istedim. 
Kurban Bayramı sebebiyle geleneksel Gratis indiriminde sadece ihtiyacım olan, elimde bitmek üzere olan ürünlerimi alayım istedim.
Sonra bir baktım ki, ben bunları uzun zamandır kullanıyorum. Hatta 4-5. alışım olmuş artık. 
"E neden blogumda yazmıyorum ki?" dedim kendi kendime :)




Zannediyorum ki 5. ya da 6. şişem olan Garnier Saf & Temiz makyaj temizleme jelini yazmak istedim. Etrafımdaki herkese de önerir olmuştum bunu. 

İlk aldığımda içeriğinde paraben, sülfat gibi ilk başta akla gelen maddeler olmadığı için tercih etmiştim. Tek amacım makyajımı çıkarırken gözlerimde de kullanabileceğim bir ürüne sahip olmaktı. Bu anlamda da işe yaradığını söyleyebilirim.

 Daha önceden başka ürünler de kullandım. Fakat içerik ve yapı olarak beni memnun edince, sıkılsam dahi başka bir arayışa girmedim.



Ancak dediği gibi hem makyajı çıkarıp, hem de yüzünüzü temizlemiyor. Makyaj kalıntıları illaki oluyor. Bunun ardından yine Garnier Çift Fazlı Makyaj Temizleme Yağı ile gözlerimi tekrar temizleyip ardından başka bir yüz temizleme jeli ile tekrar yüzümü yıkıyorum. 



Makyaj temizleme konusundaki performansını göstermek gerekirse;  çıkarması çok zor olan ve hatta çift fazlı yağlarla tamamen temizlendiği herkes tarafından bilinen jel eyeliner ile göstermek istedim. 


Sadece bu ürünle çıkarması zor olan ürünleri resimde görüldüğü kadar temizliyor.
Diğer kozmetik ürünlerini temizleme performansına dair bir bilgi olabilir umarım. 

Ten makyajını çok rahat temizlerken, göz makyajı için , dediğim gibi çift fazlı makyaj temizleme yağını da kullanıyorum. Çünkü, milia üretmeye meyilli bir cildim var. İyi temizlemezsem kirpik diplerim de bile çıkabiliyor.




Şeffaf bir jel. Pompalı şişesinden tek seferde bolca ürün çıkıyor ve tek pompa günlük makyajımı temizleme de yeterli oluyor.  Bu yüzden oldukça bereketli. 

Yağsız ve belli belirsiz bir kokusu var. Ancak içerisinde parfüm yok. Kullandıktan sonra cildimi germiyor. Ama içerisinde Salicylic Acid bulunduğundan dolayı kuru, normal ciltlere belki kurutucu bir etkisi olabilir. 


Yapılan indirimle 8,25 liraya aldım. İndirimsiz hali de çok yüksek değil. 

Makyaj temizlemek için nispeten içeriği temiz bir ürün arıyorsanız benim kullanıp memnun kaldığım bu ürünü tavsiye edebilirim. 

Sizin kullandığınız eşdeğer ürünler varsa lütfen yorum bırakın. Öğrenmeyi çok isterim :)

2 yorum:

  1. Ben Neutrogenayı kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. içerik açısından bilemiyorum ama makyaj temizlemede kesinlikle çok başarılıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok duydum methini ve kullanan yakınlarım da vardı. ileri de denenecekler listeme girebilir o zaman. hatırlattığın için teşekkür ederim :)

      Sil